05.02.2012

Forever 2 Wheels - 2012

Lidt billeder fra F2W messen, hvor jeg sammen med Carsten fra Bikeworkx havde et lille hjørne i hans stand. I løbet af de to dage var der en masse bekendte forbi og sige hej, samt en masse andre kommende kunder. Vil sige mange tak til alle dem der kiggede forbi i løbet af weekenden og sagde hej.
Mit hjørne med et bredt udvalg af mine stribede og stregede sager, lige fra tiki-surfboard, dametasker, rejsekufferter, choppertanke og rød og hvidternet dug...



Kaffe og øl til bekendte var der også at tilbyde...

Masser af smartsnak med gode venner blev det også til...

...Messetilbud!!!


Min gode kammerat Tomas "Lærlingen" Nexø kom også forbi med hans kone Lea og deres lille nye dreng Thorbjørn. Tomas havde også taget sit malergrej med... så der kom rigtig gang i den lille malerstand i løbet af lørdagen.

Arbejdsbordet...

Denne cykel pinstripede jeg i løbet af sommeren 2011, og da den var udstillet skulle jeg lige have et billede med den stolte ejer.

Ingen kommentarer: